קיצורי דרך ביישום שירות דיגיטלי

התחרות העסקית היום קשה יותר מבעבר. עסקים מודעים לכך שכדי להצליח וליצור חיבור טוב של הלקוח לבית העסק על השירות ללקוח להיות טוב ונגיש. שרות טוב מביא לגידול בהכנסות, משמר לקוחות ומונע את נטישות.​


ישראל מוטת חדשנות טכנולוגית. הציבור נחשף לשרות דיגיטלי בעסק אחד, ומצפה לשירות חדשני ונוח גם אצל מתחריו. שרות טוב נמדד בהגעה מהירה לשלב הביצוע באמצעות נציג פרונטלי או טלפוני. שרות מתקדם וחדשני –  דיגיטלי, משמעותו שהלקוח יכול לבצע באופן עצמאי את שלבי הזיהוי ופירוט הבקשה, ללא מעורבות של עובד, ללא הגעה והמתנה לבית העסק או למוקד טלפוני.

לכתבה המלאה שהתפרסמה בעיתון גלובוס