סיפורי לקוח

  • ענבל חברה לביטוח

    חברת היעוץ ארגו ליוותה וביצעה מספר פרויקטים במהלך השנים 2006-2008 בחברת ענבל, החברה הממשלתית לביטוחי הממשלה. אני שמח לציין הפרויקטים בוצעו לשביעות רצוננו המלאה, תוך הקפדה על מתן שירות מקצועי ותוך הבנת צרכי הארגון בפרט ושוק הביטוח בכלל, הקפדה על לו"ז, שיתוף גורמים מקצועיים בחברה במהלך הפרויקט, מתן תוצרים והמלצות לשיפור שיושמו על ידנו והביאו לשינויים הדרושים.

  • רשת מלונות שרתון

    בתחילת שנת 2005 הקמנו את מערכת ניהול ידע במרכז ההזמנות הרשתי של שרתון ישראל. הקמת המערכת לוותה ע"י עידו נמיר וארכה כ-4 חודשים, במהלכם הוגדרה אסטרטגית ניהול ידע ועולמות התוכן ל- 3 המוקדים השונים במרכז ההזמנות. כמו כן הוגדרו תהליכי זרימת הידע מול אנשי קשר בארגון ורתימתם לתהליך, איסוף הידע הקיים במקורות שונים בארגון, והבניית הידע בצורה אופטימאלית למשתמשים במערכת.

  • מכללת אפקה

    חברת הייעוץ ארגו ליוותה וביצעה פרויקט בנושא "אבחון מנהל הסטודנטים" במכללת אפקה - המכללה האקדמית להנדסה בתל אביב. הפרויקט התקיים בחודשים אוקטובר-דצמבר 2007. את הפרויקט הובילה שולי עוזרי, מנהלת פרויקטים בכירה, תוך מתן שירות אדיב ומקצועיות גבוהה.

  • קופת חולים לאומית

    חברת ארגו מלווה אותנו מזה שנתיים בייעוץ בתחום ניהול הידע בסביבת SharePoint. הייעוץ שניתן הינו במסגרת פרויקט הקמת ניהול ידע ופורטל ארגוני. במסגרת הפרוייקט, ארגו מלווה את מחלקת ההדרכה במגוון ערוצי פעולה.

  • בנק לאומי

    בחודשים האחרונים מלווה חברת ארגו את בנק לאומי הן כיועצים והן ביישום פתרונות ניהול ידע בסביבת שרפוינט. הפרויקט כולל בין השאר הסבות מקומיוג׳ן לשרפוינט תוך מתן מענה להיבטים טכנולוגיים ומתודולוגיים. לתחושתנו ארגו הנו שותף משמעותי לדרך, לאתגרים ולפתרונות.

  • פסגות

    הקמה והטמעה של מערכת ניהול ידע במוקד השירות של פסגות קופות גמל, להשגת היעדים הבאים: • הגדלת עצמאותו ויכולותיו של הנציג • מתן מענה מקצועי ברמה אחידה ומוגדרת לפונים • הקטנת מספר השיחות החוזרות למוקד • קיצור זמן שיחה במוקד השירות

    קרא עוד..

  • דרך ארץ

    זהו סיפורה המוצלח של חברת "דרך ארץ", שחרטה על דיגלה את נושא ניהול הידע והצליחה להביא להשגת מטרותיה העסקיות והתפעוליות בעזרת פעילות ניהול ידע

    קרא עוד..

  • מוסד פיננסי גדול ומוביל בישראל

    צמצום משמעותי, מהיר ואפקטיבי של אחוז ה"שגויים", במסלולים השונים של התוצרים הפיננסיים המגוונים של החברה

    קרא עוד..

  • מודל איוש משמרות רופאים בחדרי לידה בי"ח במרכז הארץ

    תקינת רופאים בחדרי לידה במשמרת ותקינת מספר רופאים ללידה

    קרא עוד..

  • הקמת מוקד מידע בגוף פיננסי גדול

    הקמת מוקד מידע עסקי טלפוני, אשר מטרתו לספק למנהלי הסניפים בארגון מידע על לקוח עסקי פוטנציאלי או קיים, באמצעות גישה למקורות מידע חיצוניים, אשר אינם זמינים לסניף.

    קרא עוד..

  • תהליכי עבודה במוסד פיננסי גדול

    בעקבות מיזוג של שלוש יחידות תפעוליות למחלקה אחת הוחלט לבצע מיפוי של תהליכי העבודה המתבצעים בכל מחלקה ולבחון האם ניתן לעבוד באופן דומה (כולל מערכות ממוכנות) בכל תתי המחלקות.

    קרא עוד..

  • ארגון לאומי לחיזוק העליה לארץ

    הפרויקט נועד להקים מערכת מדדים ויעדים (Balanced Scorecard) לארגון, שתגזר מהאסטרטגיה הארגונית ותסייע להוציא אותה לפועל. מערכת המדדים והיעדים תאפשר להנהלה בקרה טובה על מימוש האסטרטגיה והשימוש בתקציב הארגוני.

    קרא עוד..

  • תהליכי עבודה ברשת הלבשה

    אבחון ארגוני, בחינת תהליכי העבודה לרוחב הארגון ויצירת נהלי תפעול לחברה.

    קרא עוד..

  • שיפור מערך הטפסים באירגון ממשלתי גדול

    הפרויקט עוסק בשיפור מערך הטפסים בהם נעשה שימוש ע"י עובדי הארגון ולקוחותיו. שלבי הפרויקט כללו יצירת פורמט אחיד לטפסים תוך הקפדה על נוחות, בהירות ו"ידידותיות" למשתמש, אישור הפורמט האחיד ע"י ההנהלה, ובניית כל אחד מהטפסים על פי הפורמט החדש. בנוסף, כלל הפרויקט גם יצירת מערך טפסים מקביל בערבית.

    קרא עוד..

  • הקמת חברת כרטיסי אשראי מקבוצת ויזה

    הקמת חברת כרטיסי אשראי חדשה, גיוס לקוחות ותפעול מוקד טלפוני ב- insourcing.

    קרא עוד..

  • התאמת תהליכי עבודה ברשות מקומית גדולה

    התאמת תהליכי העבודה במישור התפעולי ושגרות הניהול למבנה הארגוני החדש של היחידה, באמצעות המערכות התפעוליות, בדגש על סמכות ואחריות של הגורמים המעורבים בתהליכים

    קרא עוד..

  • ניהול פרוייקטים בגוף ממשלתי

    מטרת הפרויקט הייתה ליצור תהליך אחיד לניהול הפרויקטים בתוך הארגון, על מנת לייעל את הפרויקטים, ולהקטין את השונות ביניהם לצורך השוואה בין פרויקטים שונים על ציר הזמן ובין גורמים שונים המנהלים את הפרויקטים.התוצר שהוגדר הנו מתווה לניהול פרויקט, הכולל אבני דרך בפרויקט, המשימות שיש לבצע בכל אבן דרך, השותפים לכל אבן דרך, התוצרים המצופים בכל אבן דרך, הפורמטים המשמשים לתיעוד התהליך והתוצרים המצופים

    קרא עוד..

  • ייעול ושיפור עבודת לשכות הנהלה במוסד ממלכתי פיננסי

    1. יעול ושיפור עבודת הלשכות 2. קביעת סטנדרט גבוה ליעילות, אמינות ושלמות תהליכי העבודה כמודל לשאר גורמי המוסד. 3. בניית תשתית נוחה לתרבות ארגונית תומכת ידע תוך מתן כלים לחיפוש ומפתוח נכון של הידע. 4. בניית כלים לשמירת זכרון ארגוני שיאפשר תחקור ולמידה מהעבר 5. בניית כלי ניהולי למעקב אחר פרויקטים וביצוע משימות בחלוקה לתחומי עיסוק עיקריים.

    קרא עוד..

  • תמחיר ABC בבנק גדול

    ארגו התבקשה לגבש שיטת תמחיר לפעילות הבנק באופן שייתן מענה הולם לצרכים העסקיים והרגולטוריים. תמחיר פעילות בבנק היא משימה מורכבת משום שביצוע השירותים מערב פעילותם של גורמי ביצוע כמו גם גורמי מטה מדרגים שונים וכן נתון לשינויים תדירים. הפתרון שהציעה ארגו מבוסס על תמחיר בגישת ABC (Activity Based Costing) שמתאים לתמחור הפעילות של יחידות מבצעות ויחידות מטה

    קרא עוד..

  • תקינה ותמחיר בבנק גדול

    הבנקים בישראל נעזרו בשנים האחרונות בחברות ייעוץ בינלאומיות שהשתמשו במתודולוגיית LEAN על מנת לייעל ניהולית את הבנקים. לפני כשנתיים סיפר אחד הבנקים הגדולים לארגו ייעוץ שאחרי השקעה כבדה, הפריון לא עלה משמעותית ושהם מחפשים דרכים נוספות להתייעלות.

    קרא עוד..

  • שירות במרפאות אמבולטוריות

    חוויית הלקוח (CX) מתחילה בקביעת התור, ממשיכה בהמתנה לכניסה לשירות המבוקש ומסתיימת באיכות ואדיבות השירות עצמו. ניהול ממוקד לקוח (CRM), מטפל בכל הממשקים ומוודא שירות ברמה הנדרשת (SLA).

    קרא עוד..

  • מפעל תעשייתי גדול

    המפעל פרוס על שטח גדול, בשטח מתקני ייצור לשני קוי מוצר, מאות מקטים פרוסים בשטחי איחסון נרחבים לתוצ"ג. השינוי בעיקר באיחסון תוצרת גמורה ובנתיבי התנועה. הרה ארגון יחסוך זמן עבודה וטעויות באיתור המקטים ובהטענת ההזמנות על המשאיות.

    קרא עוד..

  • תהליך רכש מחשוב למוסדות החינוך ברשות מקומית - בחינה ארגונית והמלצות

    האתגר העיקרי בפרויקט היה מיפוי אובייקטיבי של המצב הקיים, כולל נתונים כמותיים שאינם שנויים במחלוקת, על מנת לגבש קונצנזוס בארגון לגבי נקודות התורפה הקיימות והצעדים הנדרשים לשיפור.

    קרא עוד..

  • ייעול עבודת מחלקת מש"א - בית השקעות גדול

    מציאת האיזון בין הצורך לספק רמת שירות גבוהה לכל אחת מהחברות הבנות מצד אחד, והצורך ליצור תרבות ניהולית, תפעולית וארגונית אחידה במסגרת הארגון הגדול.

    קרא עוד..

  • מיפוי תהליכי עבודה עיקריים ונהלים בנמל מספנות ישראל

    חברת נמל מספנות ישראל צומחת בקצב מהיר, ומטבע הדברים חלק ניכר מהידע הנצבר בנושא הגדרות התפקידים, תהליכי עבודה ונהלים היה בגדר תורה שבעל פה. אופי העבודה בנמל מחייב גידול מהיר של מספר העובדים הקבועים, וכן תנודתיות חריפה במספר העובדים הזמניים העוסקים בפריקה וטעינה בהתאם לעומס העבודה המשתנה. מאפיינים אלה מחייבים העברה מהירה, אינטגרטיבית ואפקטיבית של התורה שבעל פה (ידע) לעובדים, בכל הקשור להגדרות התפקידים, תהליכי העבודה, הנהלים והדגשים, לצורך למידה וריענון.

    קרא עוד..

  • הערכת אפקטיביות פרויקט הדרכת בטיחות שבוצע במשקים חקלאיים

    בפרויקט הנוכחי יישמה ארגו בהצלחה מתודולוגיה מתקדמת להערכת אפקטיביות של- Kirkpatrick, המבוססת על ארבע רמות מדידה, במטרה לנסות לתת תשובה ברורה לשאלה. הפרויקט הנוכחי מציג את יכולותיה של חברת ארגו לבצע מחקר בהיקף גדול להערכת אפקטיביות תהליכי שינוי בארגונים, בגישה מקצועית-מדעית, בשילוב של חוקרים בתחומי מדעי ההתנהגות והניהול וסטטיסטיקה.

    קרא עוד..

  • קיצור זמני טיפול בבקשות לקוחות - חברת ביטוח גדולה

    במסגרת נושא אמנת השירות מחוייבת חברת הביטוח לפרסם אמנת שירות, המגדירה זמני שירות ללקוחותיה. חריגה מיעדי השירות המוצהרים - עלולה לגרור קנסות שיוטלו ע"י הממונה על הביטוח. מטרת החברה הייתה להוביל בשירות ע"י קיצור ניכר בזמני מתן השירות.

    קרא עוד..

  • חברת פיננסית גדולה - שיפור תהליכים וממשקי עבודה

    חברת פיננסית גדולה, המספקת שירותים לאלפי לקוחות עסקיים ופרטיים. לחברה מחלקה המבצעת עבודת סריקה ומפתוח של מסמכים כחלק משרשרת הטיפול למול הלקוח

    קרא עוד..

  • טבע - תכנון עמדות עבודה, קווי ייצור, מחסנים, מרלוג, מעבדות ומשרדים

    במשך העשר שנים אחרונות ליוותה אוה יועצת בכירה בחברת ארגו את חברת טבע בכל מפעליה בעולם בשיפור ותכנון עמדות עבודה, קווי ייצור, מחסנים, מרלוג, מעבדות ומשרדים.

    קרא עוד..

  • intel- תכנון עמדות עבודה במפעלים השונים והדרכות ארגונומיה

    עם כניסת אינטל לישראל אוה היתה מעורבת בפיתוח תוכנית ארגונומיה באינטל ישראל, התוכנית התבססה על סטנדרטים ותקנים אמריקאים של NIOSH , בנוסף תוכננו עמדות העבודה בחדרים הנקיים, בהתאם לעקרונות והנחיות ארגונומיות.

    קרא עוד..

  • אמישרגז - תכנון קווי יצור

    כחלק ממדיניות אמישרגז לייעול תהליכי עבודה נעשה פרויקט המשלב הבטיי תעשיה וניהול והבטי ארגונומיה , במפעלי הדודים, ומילוי בלוני גז.

    קרא עוד..

  • כללית - תכנון ארגונומי פונקציונלי מרפאות ומחלקות בתי החולים

    מספר פרויקטים בוצעו בקופת חולים כללית במספר בתי חולים ומרפאות שונים , בשיתוף עם אדריכל הקופה. אשר הביאו להתאמת הצרכים הפונקציונלים ולנוחות מקסימלית של אנשי הצוות, המטופלים והמשפחות .

    קרא עוד..

  • Elop - תכנון עמדות עבודה וסקר סיכוניים ארגונומי

    הפרויקט כלל בחינת עמדות עבודה בייצור ובהרכבות, שינוי ושיפור מצב קיים והגדרות לתכנון עתידי.

    קרא עוד..

  • בנק לאומי - תכנון מרכז מזומנים

    תכנון מרכז המזומנים של הבנק , בוצע בשילוב עם אדריכל הבנק. התכנון הביא לשימוש וניצול המרחב הקיים בצורה פונקציונלית מיטבית.

    קרא עוד..

  • שיכון ובינוי - פורגרמה תכנון פונקציונלי ליווי מעקב וביצוע הדרכות ארגונומיות

    כחלק ממעבר מטה החברה למשרדים חדשים באיירפורט סיטי פותחה פורגרמה מפורטת, תכנון פונקציונלי שלווה ע"י אדריכל החברה בכל שלבי הפרויקט.

    קרא עוד..

  • רפאל - תכנון עמדות ייצור והדרכת ארגונומיה בסביבת העבודה

    אוה שולבה באתרי רפאל השונים לתכנון ארגונומי של עמדות העבודה. לאחר ישום התכנון הארגונומי של עמדות העבודה, העובדים עברו הדרכות ארגונומיה - בתנוחות עבודה נכונות ארגון סביבת העבודה ומניעת בעיות והפחתת עומסים במערכת שריר שלד

    קרא עוד..

  • אתר "כל הבריאות"

    את אתר "כל הבריאות" יזמו והקימו האגף לפיקוח על קופות החולים ושירותי בריאות נוספים, בשיתוף פעולה עם חברת ארגו יעוץ וחברת אורקל.

    קרא עוד..

  • apple מחקר ופיתוח - סקרים ארגונומיים והדרכות

    ארגו יעוץ בניהולה של אוה מלווה את חברת apple בישראל בתוכנית ארגונומית שנתית הכוללת - סקרים ארגונומיים ייעוץ ארגונומי בעמדות העבודה הדרכות ארגונומיות לעבודה מול מחשב הדרכות ארגונומיות לעבודה במעבדה

    קרא עוד..

  • IBM הדרכות לעובדים בנושא ארגונומיה במשרד במעבדה ובמחסנים

    כדי להשיג תוצאות מרביות בוצע סקר ארגונומי בסביבות העבודה השונות , כמו כן נבחנו כל עמדות העבודה וסביבת העבודה בפרט כולל רעש טמפרטורה ותאורה. ההדרכות "נתפרו " במיוחד עבור החברה.

    קרא עוד..

  • כנסת ישראל - מיפוי ארגונומי ותכנון עמדות עבודה

    • איפיון אופטימלי של המערך ועמדות העבודה תוך בחינת הצרכים הפונקציונליים, תהליכי העבודה, זרימת עובדים וחומר, אמצעי שינוע, צרכי אחסון וכדומה. כל זאת על מנת להביא, יעילות מרבית בסביבות העבודה השונות, תוך הקפדה על בריאות ונוחות המשתמשים. • תכנון, ליווי ביצוע מעקב ובקרה עם צוות המתכננים

    קרא עוד..

  • רכבת ישראל - הדרכות ארגונומיה למסילאים

    יצירת סביבת עבודה נטולת סיכונים ארגונומיים על ידי:  הדרכת העובדים והעלאת מודעותם לארגון יעיל של עמדת העבודה וסביבתה  הקניית דרכים ארגונומיות לשיפור תנוחת העבודה ומניעת עומסים גופניים  מניעה והקטנת אי נוחות ו/ או כאבים במערכת שריר שלד.

    קרא עוד..

  • נסטלה - תמיכה ארגונומית במפעלים השונים

    תמיכה שנתית כוללת סקר ארגונומי הסקר הארגונומי מתבסס על הגישה הארגונומית לפיה כדי להגיע למערך פונקציונלי אופטימלי, יש לבצע עבודת ניתוח במקביל משני כיוונים מנוגדים: תכנון ברמת המיקרו ותכנון ברמת המקרו. זאת במטרה להגדיר תפיסה כוללת המותאמת לארגון מצד אחד, ולהגדיר פתרון אופטימלי למערך הפונקציונלי בכל איזור ואיזור הדרכת נאמני ארגונומיה - מיפוי ארגונומי מידגמי של עמדות העבודה הקיימות כבסיס לפיתוח תכנית ארגונומית

    קרא עוד..

  • אדמה מכתשים - ליווי ארגונומי פונקציונלי בתכנון מעבדות מתקנים ומערכי עבודה

    • איפיון אופטימלי של המערך ועמדות העבודה תוך בחינת הצרכים הפונקציונליים, תהליכי העבודה, זרימת עובדים וחומר, אמצעי שינוע, צרכי אחסון וכדומה. כל זאת על מנת להביא, יעילות מרבית בסביבות העבודה השונות, תוך הקפדה על בריאות ונוחות המשתמשים. • ליווי ביצוע מעקב ובקרה עם צוות המתכננים

    קרא עוד..

  • מפעל פארמה - תכנון ארגונומי

    תכנית הארגונומיה במפעל, הוכיחה הישגים משמעותיים הן בהיבט הכלכלי (עלות תועלת ROI return on investment) והן בהיבט הבטיחותי והארגונומי כולל הפחתת רמת הסיכון לפגיעה בעובד, הפחתת רמת העומס ובמקביל העלאת שביעות רצון העובדים ויכולתם לעבוד על פי עקרונות עבודה נכונה. בסיום הפרויקט נמצא כי ה ROI (החזר ההשקעה) היה בתוך 6 חודשים, כלומר ההשקעה שנדרשה הוחזרה במלואה וזאת ע"י קיצור תהליך העבודה ב% 30 , דבר שהעלה את התפוקה ב 22%.​

    קרא עוד..

  • טבע תעשיות פרמצבטיות- יישום אסטרטגיית "0 עצירות"

    חברת טבע החליטה לצמצם את הפגיעות בפרט, בציוד ובסביבה באמצעות יישום מדיניות "Target Zero" לתחום ה- EHS (Environment, Health, Safety).

    קרא עוד..

  • חברת חשמל - אסטרטגיית שירות רב ערוצי, דיגיטציה

    גיבוש מדיניות שירות ותכנית עבודה ליישום המדיניות. הרקע לפרויקט, התמודדות עם חוסר שביעות רצון לקוחות מתיפקוד השרות בעת הפסקות חשמל (סערות) ובכלל. זמינות השרות הטלפוני בחח"י גבוהה. אף על פי כן, בשביל שיפור השרות וחוויית הלקוח, זמינות לא מספיקה. נדרשות טכנולוגיות ותהליכים חדשניים, פורצי דרך

    קרא עוד..

  • שיפור וייעול מחלקת הכספים בחברה קמעונאית

    לחברה הצטרף סמנכ"ל כספים חדש, כאשר קודמו בתפקיד היה מנהל כספים בכיר שהיה בחברה למעלה מ-20 שנה, וריכז תחתיו את מרבית תחומי האחריות. מחלקת הכספים בחברה מונה כ-15 עובדים. הפעילות במחלקה אופיינה בעיקר בריבוי עבודה ידנית, חוסר יעילות, בעיית ממשקים מול יחידות אחרות בארגון, העדר הגדרה ברורה של תחומי אחריות העובדים במחלקה וכו'

    קרא עוד..

  • חיסכון בעלויות ושיפור ביצועי הרכש בחברת ביטוח

    פעילות הרכש בחברה נעשתה בצורה מבוזרת על ידי כל יחידה בנפרד, אי לכך עלה הצורך בביצוע שינוי משמעותי בתחום הרכש, הכולל יצירת סטנדרטיזציה ואיחוד הפעילויות לכדי מערך מרכזי אחד במטרה לייצר תהליך רכש יעיל וחסכוני אשר ייתן ערך מוסף לכלל יחידות הארגון. תכנית העבודה כללה יוזמות פוטנציאליות לחיסכון בהיקף של כ-20 מיליון ₪ ליישום על פני 3 שנים.

    קרא עוד..

  • חיסכון בעלויות רוחבי בגוף ציבורי

    מטרות: הובלת מהלך רוחבי של התייעלות וחיסכון בעלויות בארגון, אשר כלל בחינה רחבה של ההוצאות ואיתור אזורים פוטנציאליים לחיסכון תוצאות: ריכוז יוזמות פוטנציאליות לחיסכון בהיקף של כ-15 מיליון ₪ בהתאם לתקציב שנבחן במסגרת הפרויקט. כחלק מהיוזמות שעלו, ניתן דגש להיבט של שיפור תהליכי הרכש וניהול מו"מ מול ספקים, הגברת הפיקוח והבקרה על הוצאות וניהול יעיל של הביקושים והצריכה.

    קרא עוד..

  • חברת כרטיסי אשראי מובילה

    כחלק מהוראות המפקח על הבנקים לקיצור מועד הדיווח הכספי בקרב גופים פיננסים ופרסום הדוח הכספי השנתי עד 60 יום מתום השנה, ו-45 יום בדוח הרבעוני. בהתאם לכך פנתה החברה לבחינת תהליך הסגירה והדיווח הכספי וגיבוש יוזמות לקיצור משך הזמן הנדרש עד למועד פרסום הדוחות השנתיים והרבעוניים.

    קרא עוד..

  • אפיון מערכת תהליכית בחברת ביטוח גדולה

    בחברת ביטוח מהמובילות במשק עלה הצורך בהחלפת מערכת ניהול תהליכים תפעוליים פוליסות המערכת. המערכת התפעולית שנבחרה הינה מערכת WF התהליכים - בחינה בהיבט תהליכי של End to End, והתייחסות לכל התחנות והגורמים אשר נוגעים בתהליך עד לסיומו.

    קרא עוד..

  • בנק ישראל

    בנק ישראל הציב לעצמו יעד שאפתני - לבנות וליישם תכנית עבודה תלת שנתית (2016-2018) לשיפור האפקטיביות של הבנק, תוך הטמעת תרבות ארגונית ודרך חיים של שיפור אפקטיביות מתמיד, ללא התפשרות על איכות ומקצועיות. אנחנו בארגו, נבחרנו ללוות את הבנק בהשגת היעד ולהוביל את המהלך בשיתוף כלל הנהלת הבנק.

    קרא עוד..

  • Business Design for Tasks Workload Management - Trax

    Business Design for Tasks Workload Management At one of our customers, a revolutionary startup in the retail industry with a computer image technology, most of the recognition tasks are automatically analyzed on-line by the state of the art deep learning and machine learning algorithms. On top of the automatic process, thousands of different tasks need to be manually analyzed from varies reasons such as quality ensures, complete gaps of the automatic process and launch new project, to name few. Needless to say, all these tasks need to be managed.

    קרא עוד..